20170408 Curs teòric de màrqueting i pràctic de presa d'impressions per a gerents, odontòlegs i higienistes || 08 d'abril de 2017

Curs organitzat per l'Associació d'Higienistes i Auxiliars Dentals de Catalunya (AHIADEC) amb la col·laboració del SHIDCAT.

Des de: Dissabte, 8 de Abril de 2017 de 9h
Fins a: Dissabte, 8 de Abril de 2017 a 13:30h

Ubicació
AHIADEC

Codi Curs: 723

DESCRIPCIÓ
Amb la col·laboració de:

Aquest curs, adreçat a gerents, odontòlegs i higienistes dentals, es divideix en dues àrees:
  • Màrqueting i rentabilitat de la clínica.
  • Innovació en la presa d'impressions.
L'objectiu és aprendre com aumentar la rentabilitat de la nostra clínica dental utilitzant, per exemple, materials d'impressió addients.
  • Mercat Odontològic i Professió Dental: Tendències i evolució recent.
  • Màrqueting de la consulta dental - Segmentació i optimització dels recursos. Experiència del pacient com a font de diferenciació: més pacients, més recomanacions i major taxa d'acceptació de tractaments.
  • Rendibilitat - Impacte de les diferents variables sobre el compte de resultats. Motivació i gestió d'equips.
  • Rendibilitat en la presa d'impressió amb el sistema Penta ™ de 3M ™ i el procés de pròtesi.
  • Innovació en la presa d'impressió: recomanació de materials i resolució de problemes freqüents.
  • Taller pràctic amb materials d'impressió.

DOCENTS
Llicenciat en Farmàcia per la Universitat de València. Dictant invitat a cursos de formació a diferentes facultats d'odontologia d'Espanya i Portugal. Assessor Tècnic-Científic i integrant de 3M Oral Care des del 2002.