Programa Qualifica't. Nova convocatòria per a la validació de l'experiència laboral.

qualificat

El Sindicat d'Higienistes Dentals de Catalunya, amb la col·laboració de l'AHIADEC, ha obert les inscripcions per a la validació de l'experiència laboral en crèdits de formació.

L'objectiu és aconseguir la titulació de Tècnic Superior en Higiene Bucodental validant part dels crèdits formatius a través de l'experiència professional.

Trobareu molta més informació al web de l'AHIADEC.

La sessió informativa per aquesta nova convocatòria es realitzarà a la seu de l'AHIADEC el divendres 16 de març a les 15:30. És imprescindible registrar-se per poder accedir a aquesta sessió.

Obert a tots els professionals de la clínica dental, amb requisits o sense, que vulguin obtenir el títol de Tècnic Superior en Higiene Bucodental.