El SHIDCAT estrena un nou espai pels afiliats i afiliades: l'Esmorzar Laboral

Amb la finalitat d'oferir més i millors espais als afiliats i afiliades al Sindicat d'Higienistes Dentals de Catalunya (SHIDCAT), el proper mes d'abril s'estrenarà un nou format on les persones assistents podran gaudir d'un esmorzar, per gentilesa del Sindicat, mentre resolen els seus dubtes laborals. Arriba l'Esmorzar Laboral del SHIDCAT.

El proper 28 d'abril, de 10 h a 12 h, es celebrarà la primera edició d'aquest nou espai, que comptarà amb la col·laboració de l'advocat Dr. Jordi Adell, del Servei Jurídic del SHIDCAT. Sense fer un assessorament personalitzat, els assistents podran explicar els seus dubtes laborals al Dr. Adell. Una vegada finalitzi, l'advocat Dr. Jordi Adell exposarà les conclusions finals.

Com fer la inscripció?

Aquest nou espai, l'Esmorzar Laboral del SHIDCAT, és exclusiu pels afiliats i afiliades al Sindicat, juntament amb els socis i sòcies de l'Associació d'Higienistes i Auxiliar Dentals de Catalunya (AHIADEC), i és totalment gratuït. És important assenyalar que només hi ha 20 places disponibles, fet que també donarà més proximitat amb el Dr. Adell.

Per fer la inscripció cal emplenar correctament la butlleta d'inscripció i enviar-la per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Poc després rebreu un correu de confirmació de plaça pel primer Esmorzar Laboral del SHIDCAT.

Trobareu la butlleta d'inscripció al següent enllaç: http://sindicathigienistes.org/images/20180428_esmorzar.pdf.

El ponent

El Dr. Jordi Adell és Doctor en Dret. Llicenciat en Economia i Llicenciat en Dret, també té el Màster d'Investigació en Ciències Jurídiques. En exercici professional des de 1999, ha assessorat a companyies i grups societaris en qüestions jurídiques i d'organització professional. Forma part d'òrgans d'administració societaris com lletrat assessor. Inscrit en el registre d'economistes forenses del Col·legi d'Economistes de Catalunya, desenvolupa dictàmens pericials per l'Administració de Justícia. és membre dels serveis jurídics del Sindicat d'Higienistes Dentals de Catalunya i de l'Associació d'Higienistes i Auxiliars Dentals de Catalunya.

US HI ESPEREM!!

esmorzar tv